Økonomiavdelingen er PowerOffice Premium Partner
At vi er Premium Partner betyr at vi er skikkelig gode på PowerOffice GO. Helt sant.
PowerOffice GO er et skybasert system for regnskap, timeregistrering, fakturering, lønn og reiseregninger.
Du trenger bare nettilgang og en nettleser for å få tilgang til regnskapet ditt, og du kan bruke en PC, en MAC eller en PAD, alt etter hva du foretrekker. PowerOffice har også en app for når du virkelig er på farten. I appen kan du føre timer, opprette reiseregninger og utlegg, sende inn bilag, godkjenne inngående fakturaer og autorisere betalinger.
Integrasjon med bank gjør at du alltid har oppdatert kontroll på likviditeten.
PowerOffice har også integrasjoner med en lang rekke fagsystemer og det kommer stadig flere.
Og best av alt - det er enkelt å bruke!
De fleste av våre kunder har regnskapet sitt i GO så vi jobber i det daglig og kjenner systemet ut og inn.
Vi har lang erfaring i å sette opp nye bedrifter i GO og også i å flytte eksisterende bedrifter fra andre systemer.
Vi sørger for at oppsettet i GO blir optimalt for din bedrift.
Som Premium Partner tilbyr vi også support til PowerOffice GO-kunder som ikke er tilknyttet en annen regnskapsfører. Spør oss om en supportavtale.
Les gjerne mer om PowerOffice GO på PowerOffice sine hjemmesider eller ta kontakt med oss.
PowerOffice sin spilleliste "Bli kjent i PowerOffice på 2 minutter!?" på YouTube inneholder mange nyttige små filmer for PowerOffice GO-brukere